Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 6 november 2012

Pyssel med burkar



Jag brukar inte samla på aluminium burkar ...men jag städade här om dagen och hittade några som jag säkert haft länge bland alla betong formar i plast jag brukar lägga undan ...till min mans fasa (!) 
så....jag tänkte göra nåt med dem nu när det "kliar" igen i fingrarna och inte kan vara utan lite...
pyssel.



Tapet rulle, pappersklister och en sax, mer behövs inte.



Den mörka tapet rullen blev kvar från äldsta grabbs rumstapetsering...gladare färg hade jag inte här hemma , men eftersom burkarna är tänkta att ha i källaren med allt man behöver efter nyår till sådderna...ja...det får bli det färg-valet då.




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...