Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 15 november 2012

Advent i misslyckad betong


4 ljusstakar i betong ...det första jag provade gjuta sist med hjälp av chips-rör ...ja...det gick inte så bra...men av misstagen lär man sig , eller hur?


Ser ni sprickorna?
Och den fina 2-an som flöt upp till ytan?
Ja det gör faktiskt inte så mycket för delarna är limmade och sprickorna verkar inte synas längre ...med lite fusk förstås...


Så kan man också göra ...fuska lite med tjock snöre !
Själva funktionen lär väl inte bli drabbad, det är bara att vänta till första advent så tänder jag.
orkar ni vänta och se?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

4 kommentarer:

  1. "Tala inte om det så är det ingen som märker det" sa en klok kvinna jag känner. Jag tycker de blev fina.

    SvaraRadera
  2. Ja man måste pröva sig fram och experimentera, det är det roliga...å jag tycker dina blev väldigt snygga!!
    Titta gärna in till mig...har en sak till dig ;-)
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Grattis till den fina tomten!!. va fina ljusstakarna blev..ingen som ser nått om du har snören där o du inget säger...

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten...är säker på att Fingal får det bra hos dig :) är bara liiite avundsjuk...
    Tycker dina ljusstakar är helt underbara!
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...