Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 1 december 2012

Förberedelser inför Advent


Det är väl alla som är väldigt upptagna nu för att fixa det mesta inför Första Advent, eller hur?


Jag är nöjd ,så länge, att jag hann med det viktigaste ... adventsljusen på bord och i fönstren...städa...några slingor utanför huset och dricka glöggen (?)
Så gott...det var igår kväll, mannen värmde den precis när jag kom hem igår från kväll-skiftet...och i den kyla man var med på vägarna...jag det bästa var att man kände sig välkommen med lite glögg, russin, mandel och en leende man!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Härligt att bli så varmt välkommen hem.Inte så dumt.Varm glögg smakar underbart.Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt adventsmys. Fram för fler sådana kvällar.Kram Elisabeth

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...