Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 30 mars 2014

Födelsedag

Hurra! 
För att  Karla fyller 45 år ...idag!


 De här fina blommorna fick jag från min äldsta barn...visst är de fina?
Vi var bara vi 4 igår på födelsedags middag hos oss och kändes mycket annorlunda ...för jag minns inte hur länge sedan vi var ju bara vi och ...firade just mig!



Efter maten så hade vi riktigt kul vid "fotograferingen" , där vi bestämde att göra en ...bra och liknande bild med ett foto från 1999 , på mig och mina två grabbar.


Och här var ...resultatet!
;-)




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott ! Dina bilder från fotograferingen fick mig att le. Härligt att se äkta glädje på bilderna :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...