Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 18 mars 2014

Mina första penseer

Hej!
Har letat efter små penseer och äntligen hittat det!
En stor fin kruka för 35 kronor!


De ska sitta i växthuset så länge , för där har jag tillbringat lite tid när blåsten var värst och när solen kom fram de sekunderna det varade.
Jag är inte så förtjust i gula blommor men dessa har en svag ton av det gula ...det ser ut nästan som...vaniljglass om man kisar med ögonen över krukan.


Vilken är din favorit färg på penseerna du skulle välja om det skulle finnas en jätte valmöjlighet av dem?


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...