Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 23 mars 2014

MINA krokusar


Idag ska jag passa på att lägga ut mina bilder på krokus blommorna i min trädgård innan de försvinner helt i den sista (hoppas jag verkligen) snöfallen i början på nästa veckan.
 

Jag ska nog köpa flera i höst ...så många jag bara kan ...för den känslan de skapar när de kommer fram med sina fantastisk fina färger i slutet av vintern ...det kan ingen skapa , tycker jag i alla fall.
Jag vet inte om jag har varit så himla glad att få se dem om jag gjorde iår...och så många bilder jag tog...de gör sig väldigt bra på bild, eller hur?


Man kanske till och med kan dela på dem ...jag vet bara inte när det är det bästa tiden att göra det...


:-)


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Those flower are really cute in fact i have one in my garden and they are blooming too .Well i remember my horoscope today cause it say "you're day is like an flower ,it's wonderful " and it is truel

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...