Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 8 mars 2014

Hundben

Ja!
"Hundben ska man ha om man inte har nåt annat att tugga när man är helt ensam hemma och det bara finns sovande katter i närhetten"...tror jag att Sudden står och funderar idag...

Vad har era hundar för ben?
 
Jag har köpt oxsvans på ICA och fryst in det i bitar för hunden för då har han att "göra" i ca två timmar innan han rensar all kött på den ena biten, ute i trädgården förstås ...för det smakar bättre med sånt fräscht ute i naturen, eller hur?



 
Ja...den här inomhus benet ...har inte den rätta storleken...men han älskar den allra mest om man gämför med dem han fick innan...
;-)

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Det var ett rejält ben. Skulle passa vår Nelson bättre. 2 timmar räcker inget för Nelson. Jag hinner bara vända mig om så är det borta. Får han ett ben ute så gräver han garanterat ner det vid äppelträdet. Bra att ha för kommande behov.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...