Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 13 mars 2012

Mina favorit örhängen.

Hej!

Är det sant att vårens färg är blå...alltså lite turkos-blå ?
Det måste det vara... för det känns ju så rätt med det . Allt jag ser på nätet, inredning, trädgårds-prylar, kläder mm fastnar i mitt minne alldeles för ...direkt i ljus blå!


De här örhängen ska jag ha på min födelsedags-kalas. Men vad ska jag ha till dem? Nåt i gult eller nåt i grått?
Visst passar de här färgerna ihop?
Jag håller på att planera maten och dukningen och kan inte bestämma mig för vilka färger jag ska använda...jag brukar annars använda mig av blommornas hjälp...köper typ rosor, och tar efter deras färg som känns rätt just då ...och tar fram servetter , duk och glas som passar till dem.


Med lite planering ( förresten... så fyller jag den 30 mars och den lilla festen blir den 24...;o)...så jag har tid på mig... det brukar inte bli så krångligt, tycker jag. Det finns inget trevligare än att gå till vänner på kalas och se att de har lagt tid på små detaljer just för att vi kommer , för att trivas och se det lilla i vardagen med andra ögon. Jag ska också göra mitt bästa!
           
                             Det är ju gesten som räknas eller hur?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Stiu e foarte greu sa decizi cu ce sa te gatesti cand ai asa de multe lucruri.Dar pana la urma conteaza cu ce te simti tu bine.E adevarat nu e usor:Succes.Mama

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...