Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 15 mars 2012

Krans-avverkning

Hallå! Hallå!

Lite vårstädning hos mig med!
Tagit bort det "juliga" på mina kransar, det var faktiskt jätte skönt att få göra det i den sköna vädret ...inne på altanen ;o)


Det ser ut att det finns rätt så mycket att göra i växthuset med...man skulle putsa fönstren invändigt 2 gånger per år, en gång på hösten ( gjort!) och en gång på våren...ja...vet inte om det behövs. Brukar ni göra det, fast det inte ser ut att det behövs? Jag har rätt så mycket fönster att ta hand om , både altan-fönster och hela husets så lätt är det inte att se fram emot fönsterputsning... manen gillar inte att hjälpa med just detta tråkiga ...så han får andra uppgifter (!) , sådana som han är bra på!

Jag väntar i alla fall på bättre dagar, just nu är det ganska kallt ute, fast solen värmer så härligt på dagarna.

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Skönt när alla julrester är borta snart är det dax med påskdekorationer i stället. Jag som alltid drömt om ett växthus men har ju egentligen inte tänkt på vad mycket jobb med rutputsningen det blir. Kram Katta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...