Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 8 juni 2012

Trädgårdsblommor (rosenplister)

Hej!

Detta är ju den sista collagen av tulpan bilder jag fick ihop här om dagen...
gamla sorter, jag har inte planterat en enda tulpan pga rådjurs besöken...



Rosenplistern köpte jag förra hösten , 2 små plantor i vartenda ende av min "månne-rabatt" där jag försöker hålla mig till bara rosa och vita blommor, den trivs helt otroligt bra där...hoppas bara den inte breder ut sig alldeles för mycket! Fina små blommor fick den också, eller hur, för att inte tala om dess blomblad? Hos mig står den i full sol. Den står i luker jord (eftersom rabatten är helt ny), har läst om den att den ska beskärras ner till marknivån på våren.







TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...