Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 20 juni 2012

Fjärillavendeln


Hej!

Ja Lavendeln är inte bara vacker , den doftar ljuvligt och den inspirerar till att matcha sommarkläder ...de två färgerna tycker jag passar helt fantastiskt bra ihop, spelar ingen roll vilka trender som kommer och går , just dem här två . lilla och silvrig grön (?) går att kombinera för alla åldrar, eller hur?



Nu är det inte så att jag ska sälja nåt...men titta bara på den här gammaldags blomfärgen...vill man inte ta på sig nåt liknande nu i Midsommar tider?
Eller varför inte duka till Midsommar-festen med liknande servett-färg eller blommiga dukar ( förutom den klassiska svenska flaggan) och ta en bild med silen bredvid, eller kanske Midsommar-tårtan...

Imorgon ska jag och min bästis Christina handla tillsammans för 20 personer , midsommar-maten, jordgubbarna och ...servetterna ;o)
På kvällen kommer 5 st. "starka" män och reser upp den gemensamma party-tältet i vår trädgård...så hoppas bara på SNÄLL väder för humören tar vi med!

Vad gör ni på Midsommar-afton?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. VA DORESC UN FERICIT SI PLIN DE SOARE "MIDSOMMAR"
    Mama

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...