Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 10 juni 2012

STUDENT 2012

GODKVÄLL mina blogg-vänner!

Undrar om nån saknat mig...detta är ju en dagbok men...det sista veckan har jag knappt haft tid att andas...inte mycket till bloggandet.
;o)




Vi har haft skolavslutning för det äldsta grabben , han gick ut på Brinellgymnasiet igår kl: 13,00 i Nässjö.


Den söta flickvännen var med!


Och den glada familjen


En bra dag med många fina bilder som min mamma tog ...bland annat.



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Grattis till din första student!
    Och grattis till semestern :-)

    Snart har vi alla barn hemma över sommaren.
    Vilhelm flyttade vi hem i helgen som var efter 3 år i Västerås och Ludvig ska hem över sommaren nästa helg. Han har 4 år kvar i Västerås.

    De tog studenten 2009 o 2011.

    Matilda går ut nian på fredag. Så för henne blir det student 2015 om allt går som det ska :-)

    I dag har jag varit på shoppingtur till Tranås med min mamma och en väninna.
    Vi hade väldig tur med vädret. Här hemma har det regnat men inte där :-)

    Hoppas du får det riktigt skönt i "södern"!

    Kram Helene

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...