Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 18 juni 2012

Löjtnantshjärta

Hej!

Har precis ätit lite mellanmål för jag kände yrsel medan jag gick en runda i solen,i min lilla trädgård.
Mannen är på jobbet, den äldsta praktiserar och den yngsta sommarjobbar för första gången ( på riktigt ) ...det är hans första dag och jag väntar hem en väldig trött och gnällig grabb, så jag samlar krafter alldeles "by me self" här hemma.
UNDERBART!!!


Jag delar med mig idag lite collage med min fina Löjtnantshjärta växt som jag bara älskar...finns det någon finare vit blomma?


Så graciös...


Jag hade en rosa i flera år , fin den med...men plötsligt försvann den och dog ...antagligen pga konkurrensen...så hittar jag en bra plats... så köper jag en rosa med, för finare växt tror jag inte jag hittar ;o)


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Väldigt fint med vita blommor, och du hade lyckats väldigt bra med ditt pysselhjärta tycker jag.

    Ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...