Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 12 juni 2012

Snabb modevisning på semester.


Hej! Hej!

Igår hann vi (morsan och jag) till en liten klädaffär och köpte äntligen något seriöst (?!) till mig själv att ha på framtida ...Brölopp, dopp, nee....inte därför , skället var förstås 
PRISET!
Hur ska man lämna varorna kvar i affärerna när det handlar om rätt pris?
Får inte ni ångest efteråt om ni lämnar kvar dem?
;o)
 Dessa 
beige fin-skor och den här klassiska dräkten tycker jag att det är en bra bas...sen kan man kanske TROLLA.
Jag hittade ÄNTLIGEN en vattenkanna i rätt färg och 3 st. frö-påsar till nästa år: mörka luktärt,en röd och en vit sort med röda kanter av rosenskära.
Det syns tyvärr inte på bilden...mamma har inget lätt redigering bild program i sin dator att skärra bort onödiga kanter (?!) 




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Snyggt! Vilka kap du gjort.
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag shoppade också lite till mig själv i Tranås fast jag inte skulle ;-)

    Ljuset du ser på sidorna om väggen i sovrummet kommer från fönstren som är på var sida.
    Bakom väggen ligger vårt badrum.

    Här ser du första delen i rundvandring i vårt hus o då ser du vad som är bakom väggen :-)

    Kram Helene

    SvaraRadera
  3. Hallå där snygging, riktigt tjusiga skor!
    Jag måste verkligen ekipera mig också, har en massa stundande festligheter som väntar. Modig du är som visar så fina bilder på dig själv, jag är en fegis!

    kramen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...