Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 11 januari 2014

Köket del 6

Hej!
Den här inlägget handlar om hur duktig (!) jag är....hmmm...ska försöka skryta mindre...men efter ritningarna och de super lätta lösningar man får ta del av när man bygger köksluckor, kökslådor och borrar handtag...ja kvinnor kan!
Det gjorde jag med.


Jag var såååå imponerad av själva snabb lösningarna som de nya köken har nuförtiden...jag lovar...vem som helst klarar av dem alla monterings objekten ...inte mycket till skruvande.


Gracie, den birma -honan vi har tyckte faktiskt inte om röran...hon var mycket med och nosade omkring , smågnällde att allt i huset låg i ett enda röra...till slut så protesterade hon med att sluta gå på lådan och eftersom ute var det kallt så fick vi plocka ett par dagar efter henne ...fy ...vad jobbigt.


Så jag skyndade mig...fick rejält ont i ryggen ...men var klar med monteringen av åtminstone alla lådor på en hel dag!

Ska man välja matta i lådor?
Ja! Absolut!
Det bästa vi har gjort...mattorna kostar en 100 lapp till en 80 cm låda , men är perfekt anpassade och guld värda.



Ska ni borra handtag någon gång? Då kan jag tipsa er om en riktig enkel verktyg som vissa köksförsäljare har, otrolig enkel att använda , hållen blir både raka och passar perfekt efter en snabb justering av mallen.



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Heja dig vad duktig du är! Så fint resultatet blev! Kul!

    Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...