Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 10 januari 2014

Köket del 5

Hej igen !
Jag måste bara få säga att det svåraste med att renovera kök är inte själva arbetet...nej...det är möjligheten att laga god och riktig mat , sluta slösa papper och plast på onödiga sopor 
och ...


...ingen plats att röra sig med....


Den dagen vi fick använda vattnet...ja! En av dem lyckligaste dagar jag upplevt på länge...vilken lyx!


Djuren fick också flyta omkring på olika matställe...till slut fixade vi en hylla till kattmaten som är målad i köksluckornas karamell färg , så att den passar in...och vi fick smaka på en rejäl middag efter 5 veckor av snabb mat och Findus färdiga rätter...Både jag och maken gick ner några kg i vikt...men det skadar väl aldrig, eller hur?


Jag fick blanda 2 burkar i kökets ljusa Gårds Karamell färg till köksbordet och dem 4 pinnstolarna vi äger sedan förr...jag har faktiskt letat länge efter ett annat sort köksbord men inte lyckats hitta något bättre än det vi redan har.



Med hjälp av en stor bit lamm skinn så fick jag hitta på ett sätt att värma de hårda stolarna med efter själva målningen som tog en bra stund att färdigställa.



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...