Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 26 april 2013

Tomat-plantorna

Tomat-plantorna jag har drivit från frön har blivit nästan för stora...jag gick innan... ner till källaren och såg ordentligt på dem...ja...nu är de dubbelt så stora som på bilden nedanför.


Men, vilken doft! 
Det kommer verkligen fram så fort man rör på bladen ,den starka fräscha tomat lukten som doftar sommar!
Har ni märkt hur många olika tomatsorter finns nu i en vanlig ICA butik?
Och så "saftiga" kilopriser ...det med!
Vad gör man med tomaterna när man skördar massvis med frukt?
Jag äter dem jag får från växthuset och har inte funderat på att göra nåt annat med dem...men det skulle vara kul att prova nåt ni gör...




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...