Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 14 april 2013

Sen födelsedags kalas

En underbar lördag vi fick igår tillsammans med våra bästa vänner Christina och Micke!
De bjöd på godaste plankstek på ett underbar ställe utanför Sävsjö.



Vi kollade på trädgårdsmöbler ett tag...svinkallt ute , det kändes lite onaturligt att ...handla det , men det var roligt att bara kolla på sortimentet och givetvis ta massa bilder.
Jag var förberedd ifall de ville komma till oss och fortsätta kvällen med hembakad sommartårtan , som smakade gott.



Vi fixade en annan variant av räkmackor som vi måste förbättra nästa gång, dvs vi ska steka brödet i smör , kanske med en skvätt av vitlökspulver...
Jag hade tur i rummykubb ( det är ju klart...det var jag som var...födelsedags-barnet ju ! )
 Sen delade vi lite på oss, tjejerna valde en romantisk film...och killarna : Star wars ...?!


Tack för en underbar lördag, mina vänner!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...