Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 11 april 2013

Mörk Calla

Kanske var det lite för tidigt att ta fram de små lökar till min finaste (och endaste) CALLA!
Men vad gör det...jag provar...


Gracie tycker nog att det är lika spännande med...nytt grönt...hoppas växten får vara ifred och visar sina vackra mörka blommor som den gjorde förra året när jag köpte den.



Callan gillar att ha vatten och stå i solen, det ska tydligen torka lite emellan vattningar...och den mörka varianten jag har sägs ha svårt att blomma om...det får vi se... annars får man titta på förra årets bilder när den var som vackrast, eller hur?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Oj! vilka fina blå ögon och en fin katt förstås :)
    Hoppas du får din kalla att blomma om, jag tycker det är så fint med dessa mörka blommor. också.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...