Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 24 april 2013

Födelsedag i ...påsk


Eftersom jag var sjuk i Påsk i influensa och inte kunnat ha ett riktigt kalas för familjen så ...jag bjöd på köpt Påsk tårta och
hoppades på bättre tider med mera energi.
Min granne Inga-lill kom ändå till dörren med de här fina blommorna till mig !


Jag önskade mig den här väska från min man och barnen fick vara med och stod för en del av plånboken...
Visst är de fina?
Kohud är dem tillverkade av och det finaste med väskan är att den har många fack att använda.
Nej...färgen är finast...det ser ut att jag haft väskan i många år , den är mjuk och luktar...gott!
Tack för det mina kära!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Inte kul att vara sjuk :-(
    Fin present du fått.
    Själv är jag lite av en väsksamlare, byter titt som tätt.
    Just nu har jag en pytteliten, med plats endast för plånbok, mobil, bilnyckel o tuggummi ;-)
    Har ju ryggsäck nu när jag går i skolan :-)

    Hittade den på Accessorize och den matchar min jacka precis.

    Kram Helene

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...