Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 7 april 2013

Blomställning

Den här blomställningen kan jag varmt rekommendera om ni inte har plats med många sådder i huset!
Lite svår att montera om man är själv , för det är ganska vinkligt i början innan man skruvar allt på plats, men helt underbart praktisk!


Kostar typ 169 kronor på Jem o fix och har inte ångrat mig än att jag skaffade ställningen, har till o med köpt en till!
;-)
 


 
Det mesta ligger nu och väntar på bättre värme nu i källaren...där har jag bara 17 grader varmt och än så länge fungerar det utmärkt...för nästa vecka ska jag äntligen få hem det jag har beställt från Plantbutiken...stickningar och små planter av sommarblommor!
 



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Jag måste ta tag i mina frösådder.
    Har inte känt mig så inspirerad pga all snö som ligger kvar.
    Nu verkar det som den håller på att ge med sig så jag får sätta fart.

    Tack för tipset om hyllorna!
    Jag använder mitt Ernstbord för alla sådder i år :-)

    Kram Helene

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...