Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 22 januari 2013

Ljusstake till grannen

Hej på er mina blogg-vänner!
Gissa om min granne Ingalill ( hon som är så full av liv fast hon har hunnit fylla 81 år)...blev super glad när hon fick den här säkra värme-ljus-stake från mig!
Hon har fått en liten rabarberblad i betong förut och är jätte glad när hon kan ta fram den på våren i sin blomrabatt!
Hennes kök går i blått och hon tänder värme-ljusen varje morgon och...tänker på mig!


Känner ni igen formen?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Kan inte komma på vad det är för form... behöver en ledtråd.

    Ja nu Karla är det strax dax att ta fram sålådorna:-)

    Jag har faktiskt börjat så basilika, då jag fått hem en växtlampa Gröna lampan från Hasselfors garden, som jag ska testa :-)

    Tack för titten in till mig och jag tycker mycket om mitt hem, är så lycklig för det.

    Längtar dock till vi kan vara ute och fixa med tomten så den blir lika fin som huset.
    Är en hel del kvar att göra och det tar nog ett par år till att få till det så jag blir nöjd ;-)

    Kram Helene

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...