Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 28 januari 2013

Grönt som pelargonblad


Snart är det dags att ta fram pelargon plantorna man brukar spara över vintern , eller hur?
Grönt som pelargonbladet är just min favorit färg!


Jag "fixade" några sticklingar förra hösten...det gick bra för de flesta att få fram deras rötter, men...jag har inte riktigt lyckats att hålla alla vid liv i min kalla källare, kanske borde jag ha behålit dem små plantor uppe i huset ...i värmen , för jag är rädd att de flesta har "svartnat" och dött, fast jag sett till att de fick vatten då och då.
Jag hoppas bara att de moder-plantorna vaknar vid liv senare för de var riktigt fina allihopa!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...