Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 31 juli 2012

Vallmo del 2

Hej!
Svart vallmo?
Hmmm ...den här ser ju inte ut som en svart vallmo, eller hur?
Men den kom i samma påse som dem svarta vallmo fröna jag sådde i våras...


Ja...
inte ens formen liknar de svarta...
men jag "behåller" de ändå för de är lite annorlunda!
Så fransiga!


Jag vet inte om de är PION VALLMON : Black Paeony...men dem liknar så väl, tycker jag, lika fyllda med mjuka skrynklade blad...nästa gång ska jag försöka strö ut fröna direkt i rabatten ...de kanske tar sig lika snyggt .
Synd bara att de varar så kort tid...men väldigt maffiga är de att skåda!


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...