Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 8 juli 2012

ÖVERSVÄMNING

Efter en kanon dag (igår) ...en mil cyklande, en nyinköpt cykel på Biltema och en alldeles för varm kväll så kom 
ÖVERSVÄMNINGEN!



Underbar cykeltur...lite kvavt i luften ...men inga insekter som störde...


Sibylla maten var inte den bästa ;o( den liknade Mcdonalds ...konstigt...vad jag kommer ihåg så var maten där både smakrikare och ...mera på tallriken.
Jag "hann" vattna i rabatterna vid 20:00 tiden 
och när jag var färdig med det
så kom SKYFALLET!
Och det slutade inte...




Nu är det avstängt på vissa ställen


Skolgården är inte så likt heller...


Jag börjar arbeta imorgon bitti efter semestern...och undrar hur det ska gå...
ska upp 04:30
usch...


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Ingen stund för något skämt här inte, tragiskt när så många får så mycket förstört av regn och vattenmassor.
    Er cykeltur såg härlig ut och glassen smakade säkert xtra gott i värmen igår.

    Ha en fin vecka

    SvaraRadera
  2. Fick du ro till jobbet i morse? Sol, värme och lite regn däremellan är väl ok, men översvämning. Tråkigt.

    SvaraRadera
  3. Jösses! Det var inte lite vatten det. Synd att du inte sparade vattningen till 'imorgon'. Hoppas skadorna inte blir för stora.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...