Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 6 juli 2012

GRACIE


Hej! Hej!

Ja...det blir en del bilder varje dag(?!) på min lilla Gracie...förstår inte varför...
Hon är en kort liten "knubbig" ras med korta ben, ni skulle se själva hur hon springer...
;o)
Men ligga och sova på MIN sängplats...det gör hon varje gång hon hittar dörren öppnad så ...antagligen tror hon att det är ju hennes...säng.. Hmmm.


Eftersom det är jag som ger katterna mest mat, de har en speciellt eftermiddag tid för det mjuka lilla dagliga påse... då brukar hon följa efter mig i trädgården, varje gång jag är ute.
Mycket trevligt!

Ni som gillar och har katter...visst är dem lätta att ha?
Så mycket glädje och lagom med närhet,
vet jag inte om man kan få från andra sällskapliga djur ( här väljer jag att utesluta hunden pga kravet med att gå ut med den ) dessa katter som tar hand om sig själva ...för det mesta och kommer fram glada ändå , fast de vet att du inte har något gott till dem!



Love for the cat!


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

5 kommentarer:

  1. Det finns inget som katter! Har tokälskat dom hela livet! Härliga bilder på "sängkatten". Ha en bra helg!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  2. Så fin hon är! Du vet väl att allt i huset och trädgården är hennes och ni ska vara glada som får lov att låna saker av henne - som du får låna hennes säng tex.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad vore livet utan katter?
    Vi har fyra Birmahonor som sätter prägel på vårt hus & hem :-)

    SvaraRadera
  4. Helt underbar ♥..........
    /NooooooooooosPusssssssss från mig!

    SvaraRadera
  5. Vilken liten söting. Det är verkligen trevligt med kattsällskap i trädgården med jag uppskattar inte när våra smutsar ner i sängarna. Det pågår en ständig kamp där kan jag säga.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...