Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 12 juli 2012

Rädisor och sallad

Hej!

Mmmm...mina goa ...favoriter...RÄDISORNA!
Den här är andra omgången jag får skörda iår, undrar om det är bara jag som gillar de så mycket...

Bara bilderna gör mig glad, vilken ...jul-röd ;o)
Nästa JUL ska jag komma ihåg att ta med lite rädisor och hitta på nåt riktigt roligt
med riktigt röda rädisor!


Jag vet att om jag kollar i vinter på dem bilderna så ...saliverar jag...varför uppskattar man inte lika mycket sommardagarna och spenderar tiden mer bland...ja...grönsakerna nu  när det är så rikt på all grönska?
Jag kom på mig att nu när jag har börjat arbeta efter semestern...så var jag bara 1 timma i genomsnitt ute i trädgården...hmmm...för att vattna.
Sen tröttnade jag och satte mig framför tv-burken ...


Neee...ryck upp dig och njut medan du kan Karla...säger en röst och villa ögonen på riktigt röda skönheter som dessa goa rädisor till ex.
ja...jag kanske ska så lite då...för dem här var slut på en dag
;o)

 
Sår ni ofta , fler rädisor på olika tider på sommaren?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...