Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 10 november 2011

Växthuskontakt

Hej på er allihopa!
Äntligen växthusets THE GREENHOUSE elkontakt är på plats! Min snart 18-åriga grabb som studerar till elektriker är färdig med "sin" skolprojekt som har tagit sin LILLA tid...ca 5 månader. Han har fixat annat till garaget under tiden...men min kontakt, sladd och annat till detta ...har han väntat med.


Det är inte "konstigt" säger grabben...ALLA hantverkare tar sina tider efter hur de prioriterar...inte hur man förväntar sig! Hmmm...undrar hur mycket kommer det att kosta mig...jag skulle behöva hjälp med en "propper" lampa till källaren där jag övervintrar mina växter. Några bra tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...