Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 22 november 2011

Jul-försök

 Jadå...skulle bara åka till trädgårdsaffären för att kolla om det finns nåt nytt att ta till mina kransar som jag ska göra tillsammans med 4 väninnor ...Det gör vi varje år , det har blivit en liten tradition nu. Vi har alla så olika stilar  och ingen krans är lik den andras, efter vad kan det vara...10 år?



Men som vanligt...jag "hittade" en vit amaryllis, lite stenkross till det...små skyltar till advent ljustaken...några jätte fina kransnålar och kunde knappt gå därifrån...så mycket fint de hade i affären.. Bilden med den FÄRDIGA Amaryllisen är tagen hos min granne, hennes fina exemplar gjorde att jag kunde inte lämna kvar min lök i affären... :)


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...