Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 8 november 2011

Pressade sommarblommor.

Det blev inte så mycket till ...inbjudan till konversation med min gårdagens inlägg...Det gör väl inget...Jag får väl tänka som JESSIE J  : ..."WHY IS EVERYBODY SO SERIOUS? " ...när hon sjunger : Price.

På tal om Färskölens kalori- intag så har jag hittat några exempel på Google, kcal/dl :
starköl 5,0%..................45
lättöl........................       27
mellanmjölk....................47
Så den är enligt mig en ganska kalorisnålt dryckesalternativ med ...begränsad hållbarhet.

På tal om nåt annat så känner jag på mig att detta med pressade blommor kommer att bli en ny TREND!!!

De är alltid så att man antingen går tillbaka till det gamla ...vanor eller så tycker unga människor att det är nåt spännande med sånt ...som är ju så enkelt och lite roligt att göra!




Är det någon som brukar pressa sina älskade blommor eller ...hatade... ogräs ?

g

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...