Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 17 november 2011

Ramredigeringar

Idag har jag provat lite RAMREDIGERINGAR i Picnik programmet i Pikasa...det tog rätt så lång tid förstås och jag tror att jag fastnar ändå för det sista exemplar-bilden i "skugga"där man ser växthuset i kall väder .


Den här fina busken (Korneller...tror jag att den heter) har jag på framsida av huset, i år gick det ganska bra att rensa bland det torra grenarna, så det behövdes verkligen !



Mina första två vinrankor : Himrod och Vanessa behöver skäras nu i november ...har jag hört. Är det någon som har lite tips  om det eller så är det bara att KLIPPA som man ...tror? 

1 kommentar:

  1. Hej!
    Kul att du hittat mig :-) Min ros var en felskrivning, det är en Schneewittchen, sorry.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...