Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 5 november 2011

Signature...

Äntligen har jag lärt mig att signera mina inlägg! Det tog ett bra tag...men lyckades till slut!

Eftersom min man skall FIRAS idag så kommer jag att lägga lite bilder ( imorgon ) på just MENY-n som blev ändrad fram och tillbaka i flera dagar ;) Tycker ni jag ska använda den här servisen? Alltså den sorten tallrik...kanske tillsammans med dem här små ljusstakarna som min svärmor tillverkat för 5 år sedan.


Nejlikorna är så tacksamma ...passar i precis allt...och håller en hel EVIGHET i vasen! Hjärtan i betong är inte så stor som man tror...en istärning storlek!


Köpt lite rosor ...ifall jag ändrar mig ...det är ju ALLA HELGONAS DAG idag! Nåt i mörka toner tror jag det får bli i alla fall...


1 kommentar:

  1. Nej inte den fina servisen,jag tycker du ska använda papperstallrikar och plastbestick!-Lax

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...