Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 27 oktober 2011

Regn i oktober

Regn, regn och mera regn! Vem har lånat solen? Vad kan man göra i trädgården när det regnar då? PLOCKA UPP ...LÖNN-LÖVEN?
Jag fick lite att göra ändå en stund på eftermiddag när det blev uppehåll och hittade bland de stora löven i rabatterna dem här fina taklöken...heter de så?
Jag vet att man ska ha de i stenpartier och sand...men hos mig så trivs de i rabatten i jord... i för sig så har jag inte fått se nån blomma så kanske vore bäst att flyta på dem...ändå.
Kolla här! Vet ni vad det är? Riktig fina BLÅSIPPOR! Har de i en kruka i samma rabatt...för att hitta dem på våren!

Ska leta efter en fin bild på mina blåsippor,
Ha det bra, så länge!
Karla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...