Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 13 oktober 2011

Rabattyra...

Egentligen så tänkte jag fixa en blom-rabatt till mina dahlior...är rätt så trött på att bära ut o in alla dessa krukor för att "fylla" trädgården med lite höstblommor.Så jag började med att gräva förstås...

Köpte stenar på Jem o Fix för en billig peng och hoppades hela tiden att maken skulle "ta hand" om jorden...han är ju sååå stark ;). Lite svårt att bestämma mig HUR jag bäst placerade stenarna var det också...


Färdigt! Så nu är det bara att fylla resten med bra jord (soil) och köpa lite ...ROSOR. Oh vad jag ÄLSKAR rosor!!!
När jag blev färdig, så ser jag att jag visst hade stenar kvar...men lite ork :(
Så tog tag i arbetsyran och försatte lite åt vänster av trädgården...och vips räckte dem till hela kanten runt dessa buskar. Coolt va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...