Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 9 oktober 2012

Växthus...vila

Idag fick vi några sol...timmar (?) 
Sista blommorna fixade jag i en vas till växthuset
och katten GRACIE villade där en stund 
så jag kunde faktiskt ta några bilder.



De gröna paprikorna har jag tagit hand om ...alla ligger i kylen och blir förstås aldrig röda nu...nästa år ska jag kanske se till att börja så lite tidigare än sagt.



Ny-silvret skulle egentligen putsas lite ...men jag gillar den som den är tillsammans med betong-ljushållaren som är målad i vit vanlig färg ...ett tidigare försök som verkar hålla, färgen går inte bort...


Och ...ja...min nya lilla hobby : modellera .
Jag tycker det är så fantastisk givande att pyssla i modellera, om ni håller utskick ( heter det så? ) på bloggen, så kommer jag att visa lite "egen" design i luft-torkad modellera
den här vecka.



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Nu var det länge sedan jag kikade in hos dig.
    Så mycket fint du gjort! och gott :-)

    Själv hinner jag inte mycket mer än skolarbetet, men det är jättekul och kreativt det också så jag gnäller inte.
    Skulle önska att jag hann med mer i trädgården bara.
    När den här kursen är avslutad om ett par veckor hoppas jag få tid till lite hemma pyssel :-)

    Kram Helene

    SvaraRadera
  2. Lera är jag sugen på att prova. Modellera har du använt ser jag. Undrar om det är nästan samma som papperslera som finns på Panduro?

    Ditt växthus är så himla fint och välskött. Där hade jag gärna tagit en kopp kaffe med dig :)

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...