Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 31 oktober 2012

Möbel förändring del 2

Hej!

Min bokhylla...ja min gamla betsade bokhylla har blivit en annan ny bokhylla!
När jag monterade ner alla hyllor , kunde jag se hur miss-färgad den var...efter alla år av tyngd med böcker och annan pryl...



Varför tänkte inte jag på detta förändring lite tidigare?
Kan det vara...alla andras bloggars inrednings-tips?
Jag minns inte att någon berättade om just att betsa möbler...hmmmm
det kanske är min kreativitet som växer nu när jag inte har så mycket krav från små barnen ....som har blivit så stora nu!


Min mammas gamla blå servis får finna sig i den nya bokhylla nu, så alla böcker finns undan-stoppade på andra ställen , i huset.


Lite synd att man får "kämpa" med att se dem fina detaljerna från servisen, nu när allt är så mörkt...men man kan ju inte få allt i den här världen, eller hur?
Man får komma fram och känna sig till med blicken lite närmare...detta kanske är inte så vanligt i Sverige, att man frågar och känner på sakerna , plockar upp dem och vänder på vaserna ...men så är det,
vill ni veta mer så får ni gärna fråga!
;o)


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Jättesnyggt. Jag har länge funderat på att göra min dito vit. Jag är så trött på den men har ändå svårt att slänga för att köpa nytt. Kanske att jga gör det nu när jag sett hur fin din blev.

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt det blev! Mycket finare i brunt än den ljusa furun.
    Kram Anneli

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...