Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 25 oktober 2012

Pepsi...mördar-katten

Nej....
idag var det ingen rolig dag...
att behöva begrava små fåglar är ju inte roligt...
men...vad ska man göra...



När man hittar sin katt med mördar-blicken i ögonen...så förändrad...
Nej, han skämdes inte när jag fick tag i honom.
Nästan att jag trodde en liten stund att han skulle släppa den lilla fina fågeln...att han lyssnade på min skrik...men nej, han släppte inte taget och fågeln dog.



En sak lärde jag mig...om man tar tag i nackskinnet på en katt...så släpper den byttet för ett ögonblick , bara så automatiskt. Så nästa gång ska jag vara lite snabbare , kanske man räddar dem fina liven...
Pepsi har nu dubbla klockor vid halsen...men problemmet är att när fåglarna fasstnar inne på altanen, då har dem ingen skans mot katterna.



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...