Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 31 maj 2014

Pepsi hankatten


Hej på er!
De dagarna vi fick det fantastiska varma vädret!
Hoppas inte sommaren är förbi...och fler soliga och vindfria sommardager , utan mygg och knott, kommer fram efter det lilla regnet vi hade igår.
 


Våran härliga hankatt Pepsi är otrolig närvarande nuförtiden ...sedan vi fick fixa lite mer inhägnad i trädgården, pga vår nya hund Sudden .
När det var varmast så räckte inte med skuggan...han slappnade av en bra stund under gräset.
Jag tror att han låg en halvtimma under den klippta gräset vi slängde omkring honom...han viftade inte ens på svansen...;-)


Annars är de varma granitstenarna i växthuset en stor favoritplats...speciellt om jag har med mig frukosten in i den sköna luften bland ...gurkplantorna!
 


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...