Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 12 maj 2014

kalas


Hej!
Jag kom på att mina kalasbilder "stog" och väntade på att visas upp på bloggen...hmmm hur kunde jag?
;-)


Den här fina blombuketten fick jag av min äldsta son på födelsedagen...tack en gång till min älskling!



Eftersom jag blev bjuden på mat ute på restaurangen...med Bowling och trevliga stunder i närmaste staden...så blev det inte mycket till kalas-mat senare...smörgåstårta och fruktsallad med glass till efterrätt.


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

4 kommentarer:

  1. Tillräckligt med kalasmat för att väcka min hunger. Kalasfina bilder dessutom.

    SvaraRadera
  2. Glömde, Grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  3. Ce poftă mi-ai făcut cu sandwich-ul !

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...