Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 2 november 2013

Värmeljus i november mörkret

Hej på er mina vänner!
Jag jobbar sista nätterna den här veckan och sedan kanske jag får lite mera tid till bloggen...det har blivit svårare att hinna med mina inlägg på sista tiden ...det är inte inspirationen, nej...det är den knappa tiden jag får nuförtiden för att sätta mig framför datorn ( nu när Sudden tar ju så mycket tid av min fritid) .
Jag ska inte skylla på hunden ...men jag går ut med honom 3 ggr /dag av sina 4 utevistelser...ändå så har jag lite dålig samvete att han får sitta inne rätt så mycket nu i november tider...


Själv har jag inte känt att det är tråkigt med den mörka tiden på året...inte ännu...men jag vet att många lider av höst depression och jag tänkte att om man påminner att dem små värmeljusen gör ganska mycket, inte bara värmer oss, den ger sin speciella ljus på kvällen i 4 hela timmar ...det är inte dyrt att lägga pengarna på det, eller hur?
Så kanske någon som känner sig lite deppig kan fixa nåt så enkelt som jag gjorde här i mina inlägg.
Hoppas ni tänder ljus och tänker på våra kära som inte finns mer, både människor och djur... och firar helgen med ljus och positiva tankar om allt.



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Visst ät det fint med lite tända ljus och en dag som idag går tankarna
    kanske ännu mer till våra nära och kära.
    Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...