Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 26 november 2013

Kransar


Mina egna julkransar för iår ser ut så här:
Jag var tvungen att visa de ännu en gång för att själv förtydliga (för mig) att ja...dem duger...
Den här "sitter" redan på ytterdörren...eller rättare sagt: på sidan om , därför dörren är ny och jag har inte fått tillåtelse att hänga kransen direkt på dörren (ännu) så får det väl gå några år tills det...


Dörrkransen med filt blommor och äkta fårpäls...


Lava kransen som är en mindre variant...skulle passa som krans runt ett vitt ljus.


Lingon-kransen i form av ett hjärtan...


Och de två grenar- kransen som ska hänga på vitrinskåpet.
Vilken tycker du är snyggast?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. hallo karla, coronitele tale sint minunate.
    te pup tuti. bad urach
    un al 2 lea advent frumos.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...