Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 14 november 2013

Arranjemang

Hej!
Idag har jag rensat lite grann i köket i skåpen...de ska bort snart inför det nya köket och det tar faktiskt ganska lång tid att gå igenom...allt onödigt man sparar och sparar...
3 små gulliga flaskor...har jag inte kunnat slänga bort...så de ska stå så länge i finrummet
( på de gamla ekmöblerna ) tills den nya köket kommer hem till oss.


Jag var rätt så överaskad när jag fick se hur mycket skräp jag hade i en del av skåpen. Så bra med ett grovkök som man brukade ha förr i tiden...det har jag inte trots att huset är både litet och gammalt.


De här fina svarta bär har jag "hittat" på promenaden , tillsammans med Sudden, hoppas de torkar snyggt innan jul...man kanske till och med kan hitta på nåt annat med dem...som arranjemang givetvis ;-)



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Det är befriande när man väl nått stadiet att inte längre samla på sånt "som kan vara bra att ha". Roligt med nytt kök.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...