Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 27 september 2013

Sista sommarblommorna

Vilken tur att jag tog dem bilderna på mina sista sommarblommisar;-)...natten kom med o-l grader och jag var tvungen att plocka ner alla mina sommar krukor! Just nu kan jag inte göra ett dugg i trädgården...först och främst för att hela gatan är upp och ner pga en vatten läcka som gör att jag inte kan ens komma ut med bilen från infarten och kan inte bli av med alla blommor och jord för det... För att inte tala om att vattnet är kopplat liksom tvärtom i kranen i källaren... Alltså kan inte koppla på vatten slangen och göra rent i växthuset heller :*) Låter som jag... gnäller? Hmmm ... visst gör jag det! Hoppas på fint väder nästa veckan, för man kan bli riktig blött och kall när man tvättar rent krukorna med... Brrr ... är det vinter på gång tror ni???





TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Ja, nu är det oåterkalleligt vinter på gång. Men först vill jag ha en frisk men snöfri höst. Lyckligtvis är det snart vår igen.

    SvaraRadera
  2. Ja, det var frost här med i natt,
    har inte kikat än hur mina blommor klarat natten :)
    Låter krångligt det där med vattnet och läckan,
    hoppas de är klara snart.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Man lockas inte alls av trädgårdsarbete när det är kallt och regnigt..just för att man blir så blöt och frusen! Hoppas också på sol nästa vecka när jag har några dagar ledigt : )
    /Cika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...