Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 22 september 2013

Regnkläder till hund

God kväll mina vänner!

Idag kan jag visa den allra första regnklädsel jag gjort till Sudden, man måste vara förberedd nu när vädret går i höstfärger och annat fuktighetshalt!



Jag plockade fram en gammal jacka som ändå var för liten för mig och började skära...inte visste jag vad jag gjorde , men ändå har jag förstått att en hund ska ha plats för sina behov i naturen och att han kan inte ha en alldeles tätt klädsel oavsett hur mycket det regnar ute, så...det blev ingen ...HUVA!
;-)


Små detaljerna var roligast att fixa, som exempelvis ett litet hål till kopplet.


Ja ...har provat denna skapelse 3 gånger nu...och han är inte jätte förtjust i den ...men trendig tycker jag i alla fall...vi får väl se om han ger sig eller så får man hitta på något annat...jag har ju massor av idéer...det är tiden som krånglar.


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...