Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 21 mars 2013

Sådder mars 2013

Har förberett lite mera sådder av tagettes, sockermajs (som jag har aldrig provat), schalottenlök och en ovanlig fin sort rosenskära som jag sår till min granne i 4 krukor.


Och...eftersom jag blev väldig nyfiken på lite längre varianter av gurka...så har jag köpt denna påse som ger mig bara 5 frön.(!!!)..jag fattar fortfarande inte att jag inte läste ordentligt på påsen i afärren...hur kan man bara sälja 5 små frön till folk? Ger inte gurkorna tillräckligt med frön eller... så är frukten så sällsynta att fröna ska kosta en rejäl slant...
Hoppas bara att plantorna får stor avkastning av de goda grönsakerna! 



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Ja det är spännande att pröva nya fröer,
    Ha en härlig helg!
    /Malena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...