Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 15 mars 2013

Misslyckat köp av tulpaner?


Hej !
Jag kunde inte lämna dessa tulpaner som Ica handlarna säljer för en billig penny...
Det jag inte har förstått... är varför lägga in i krukan en "fejk" bild som man lockar kunderna att handla ...om det visar sig att det är ju helt andra sorters tulpaner i själva verket?


Ärlig talat så hade jag köpt dem ändå...men jag önskade verkligen se det på bilden...detta gör nog att jag handlar mindre där ( för jag blev ju lite besviken) eller köper annat i växt avdelningen...


Tur ändå att tulpanerna var söta i alla fall...eller hur?


Och...här kommer mitt bidrag till veckans vatten bilder i trädgården som du kan också se hos 



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...