Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 4 mars 2013

Dukning

Snart fyller jag år och iår blir det i Påskens tider...
Kan man ha blått i Påsk som färg-dukning?
Om jag byter ut grankottarna och enen...då?

Jag vet inte...
Kanske en gul ros som lyser under glaset och vita bant runt värmeljuset...
Hmmm...


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Oj! vilken kul idé att vända upp och ner på glasen :)
    Blås ut några ägg och dekorera och ställ inne i glaset? Kul ivf! Ska komma ihåg :)

    ps jag tror du får boken i morgon ds

    Veronica

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen en kul idé med upp och ned vända glas!
    Tycker absolut man kan duka i blått till påsk!
    Jag är inte alls speciellt gul av mig, inte ens till påsk. Gillar naturfärgade fjädrar och annat som inte skriker påskgul-orange ;)
    Du kan också dekorera med små fina godisägg, såna spräckliga som gästerna eller vilka det nu är som ska njuta av dukningen, kan äta upp. Om du ställer ett glas vid varje kuvert. Då blir det "påskigt" till det blåa ;)
    Kram /maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Det ska jag prova!/Karla.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...