Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 18 mars 2013

Cupcakes


Jag köpte ett packet cupcakes med namnet :
Chocolate dreams
alltså färdigt pulver i typ 3 steg...
väldig skeptiskt var jag...för det var första gången jag provade.


Mycket enkelt...resultatet var ...ok...smakade lite pulver...men dagen efter var muffinsen mer än godkända (?!)


Kostade nästan 4 kronor /st...men de var väldig små, så om jag gör detta nästa gång så ska jag fylla på lite extra i formarna.


Har ni provat detta någon gång?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Ja jag köpte ett paket hallon cupcakes.Dom fick godkänt av sonen och sonhustrun.Tyckte själv att dom blev ganska bra.Men nästa gång ska jag göra allt själv.Kram.

    SvaraRadera
  2. Vad du bakat sedan jag sist tittade in.
    Bullarna såg jättegoda ut :-)

    Har testat mix någon gång men blivit besviken varje gång på mängden.
    Det brukar bli godare när man bakar själv också :-)

    Fy vilket sätt att sälja tulpaner på, jag skulle gått tillbaka med dem o bett att få pengarna tillbaka eller nya lökar, av rätta sorten.
    Nån ordning får det ju vara, annars kan fler bli lurade.

    De var ju fina ändå, men ....


    Kram Helene

    SvaraRadera
  3. Har aldrig testat men dina blev ju fina!!
    Mariana

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...