Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 30 mars 2013

Påskägg

Jag önskar er alla en riktigt 
GLAD PÅSK
med massor av god mat och uppfriskande dryck!


Jag tyckte rätt så länge att vädret var eländigt ..men har man hälsa i behåll så ser man det fina i alla väderlek för man orkar och faktiskt ser det.
Just nu så gläder solen mig genom fönsterrutan, den känns trots allt stark och len, jag ser fram imot några minuter i solen idag ....för det är min 
födelsedag idag!



Glad påsk igen...och hoppas att ni alla där ute har en fin dag idag!




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Hej Karla!
    Grattis i efterskott =) Jag hittade din blogg av en slump men stannade kvar länge och tittade på blombilderna. De är verkligen fina!!
    Lycka till med trädgården i sommar!
    /Sandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...