Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 28 oktober 2014

Rosenpelargon-krans

 
Min rosenpelargon, som jag lyckats övervintra, har gjort sitt för iår.
Och vad gör man med alla dessa blommor som inte kommer att hålla länge ...?
En ny krans för inomhus bruk!


Det går jätte fort att tillverka en sådan krans. Jag använder mig av vanlig grön sytråd att binda med, eftersom blommorna är så himla sköra.



Kransar har gett mig alltid lung och ro när det gäller pyssel göra, jag kan varmt rekommendera att tillverka en när man känner att det "kliar" i fingrarna och resultatet är helt underbart att se ...många gånger, tycker jag.


 
Så ja...det kan bli lite för många kransar ...när det gäller mina behov...men det hjälper mig på nåt sätt ...ingen dyr hobby heller , så tyck inte att jag är för tjatig..;-)
 

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...